دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹
کد مطلب : 129954
حقایقی که ابعاد دیگری از ماهیت جنون‌آمیز صهیونیست‌ها و حامیانشان را آشکار ساخت

افشاگری هولناک رئیس بیمارستان شفا از شکنجه اسرای فلسطینی

افشاگری هولناک رئیس بیمارستان شفا از شکنجه اسرای فلسطینی
محمد ابو سلمیه رئیس بیمارستان شفا در نوار غزه با اشاره به اینکه اشغالگران صهیونیست صبح امروز او و حدود ۵۰ اسیر دیگر را آزاد کردند، بیان کرد که اسرای فلسطینی در زندان‌های دشمن در وضعیت روحی و جسمی بسیار ناگواری قرار دارند.
ابو سلمیه اظهار داشت که رژیم اشغالگر به جای درمان بیماران مبتلا به دیابت، پای آنان را قطع می‌کند. وی افزود تیم‌های پزشکی اسرائیلی در اقدامی مخالف با قوانین بشردوستانه بازداشت شدگان را مورد حمله و ضرب و شتم قرار می‌دهند.دکتر ابو سلمیه خاطر نشان کرد که صهیونیست‌ها او را همراه با اعضای یک کاروان بشردوستانه در گذرگاه نتساریم در حالی که مشغول انتقال مجروحان به بیمارستان شفا بوده، بازداشت کردند.وی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی او را ۴ بار مورد محاکمه قرار داد بدون اینکه اتهام مشخصی به او نسبت داده شود.
رئیس بیمارستان شفا تصریح کرد که اشغالگران با اسرای فلسطینی همچون جمادات رفتار می‌کنند و حتی پزشکان صهیونیست هم اسرا را مورد شکنجه قرار می‌دهند.محمد ابو سلمیه گفت تخریب بیمارستان شفا به معنی نابودی سیستم بهداشتی در غزه است و این چیزی است که دشمن صهیونیستی به دنبال آن بود.ابو سلمیه بیان کرد که ما در زندان‌های رژیم صهیونیستی روزانه تحت شکنجه شدید بودیم و اشغالگران اتاق‌ها و سلول‌های اسرا را مورد حمله قرار می‌دادند.
وی تاکید کرد که هیچ سازمان و نهاد بین‌المللی در زندان با ما ملاقات نکرد و ما اجازه ملاقات با وکیل را هم نداشتیم.دکتر ابو سلمیه اظهارات مسئولان صهیونیست در رابطه با بی‌اطلاعی از آزادی او را عجیب خواند و گفت من به شیوه‌ای کاملاً رسمی آزاد شدم.وی تصریح کرد که اشغالگران صهیونیست اسرای فلسطینی را با استفاده از سگ‌های پلیسی و باتوم مورد حمله قرار می‌دادند و اسرا به مدت دو ماه جز یک قرص در روز چیزی برای خوردن نداشتند.شبکه الجزیره در گزارشی اختصاصی فاش کرد که نظامیان صهیونیست بار دیگر دست به یک جنایت جنگی در نوار غزه زدند. شبکه الجزیره با انتشار فیلم‌هایی، گزارش داد که نظامیان صهیونیست از اسرای فلسطینی به عنوان سپرهای انسانی در نوار غزه استفاده می‌کنند.در گزارش شبکه الجزیره آمده است: فیلم‌های مخابره شده نشان می‌دهند که نظامیان صهیونیست، اسرای فلسطینی را مجبور می‌کنند پیشاپیش این نظامیان حرکت کرده و به دنبال مواد منفجره و تونل‌های زیرزمینی بگردند.بر اساس این گزارش، دوربین‌های نصب شده بر روی پیکرهای اسرای فلسطینی که شهید شده‌اند نشان می‌دهد که آنها را مجبور کرده‌اند دست بسته، پیشاپیش نظامیان صهیونیست حرکت کنند تا اگر تله انفجاری در مسیر بود شناسایی شود.همچنین در این فیلم‌ها مشخص شده است که نظامیان صهیونیست، یک اسیر فلسطینی را با طناب بسته و بعد از نصب دوربین بر روی بدنش او را به داخل یک تونل می‌فرستند. این در حالی است که نظامیان صهیونیست حتی از اسرای زخمی به عنوان سپرهای انسانی استفاده کرده و آنها را داخل خانه‌های ویران شده در نوار غزه می‌فرستند.
در این میان مبارزان مقاومت فلسطین ضربات مهلک جدیدی به نظامیان رژیم صهیونیستی در شرق شهر غزه وارد کردند. سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که مبارزانش با خمپاره مواضع و جنگ افزارهای نظامیان صهیونیست که به منطقه الشجاعیه در شرق شهر غزه وارد شده بودند را زیر آتش قرار دادند.همچنین یکی از تک‌تیراندازان گردان‌های قسام یک نظامی اسرائیلی را در داخل خانه‌ای در محله شجاعیه هدف قرار داد.
نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به شدت درباره جنگ گسترده با حزب الله با توجه به ضربات سهمگین مقاومت اسلامی لبنان به تل آویو، هشدار داد.ایهود اولمرت نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی به شدت درباره جنگ گسترده با حزب الله هشدار داد.وی به سی ان ان مدعی شد: اگر جنگ گسترده در شمال شعله ور شود احتمالاً لبنان محو خواهد شد. ویرانی گسترده به بار خواهد آمد ما توان آنرا داریم.
خبر دیگر آنکه وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی پس از آزادی ۵۰ اسیر فلسطینی از بند این رژیم، این اقدام را سهل انگاری امنیتی نامید. همچنین وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل فورا به ۱۰ هزار سرباز اضافی نیاز دارد.سازمان رادیو و تلویزیون اسرائیل به نقل از یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم گفته است که ارتش اسرائیل فورا به ۱۰ هزار سرباز اضافی نیاز دارد.شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی از وخامت وضعیت نیروی انسانی در ارتش این رژیم خبر داد و آن را یک بحران برای تل‌آویو توصیف کرد.شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد: ارتش برای جلوگیری از خروج نیرو‌های خود ناتوان است و این موضوع، وضعیت نیروی انسانی آن را وخیم‌تر کرده است. در سال جاری میلادی، ۹۰۰ نظامی با درجه‌های سروان و سرگرد درخواست خروج از ارتش را کرده اند، در حالی که این عدد در سال‌های گذشته، ۱۰۰ تا ۱۲۰ نفر بوده است.این شبکه صهیونیستی، افزایش شدید درخواست‌ها برای کناره گیری از خدمت نظامی را نه تنها بحران ارتش، بلکه بحران رژیم اسرائیل نامید و اعلام کرد که این موضوع، نگران کننده است.
https://siasatrooz.ir/vdchmwnzk23niwd.tft2.html
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی